вторник, 22 марта 2011 г.

Long Time Ago

      Колись - давно, давно ... 

    Так давно давно... все було... 

  Трава була зеленіша, цицьки реальніше ... ігри кращі ... музика жива...

Колись ... давно, давно...

Хто з нас не думав про це? 
Колись, колись так давно... Вона була поруч, друзі були вірні, улюблений виконавець ще живий і лише почав підсідати на ось цю наркоту ) ...



  Я продовжую цикл не дуже вдалих статей, не надто гарних пісень у відео... і сподіваюсь це дуже старе відео Океан ельзи ... таке-таке старе не схоже на ту нову попсу, що вони звикли крутити ще з Глорії, когось вразить ... 


 Сум, чистий - невдоволений, квінтисенція консерватизму ... Кому тут подобався старий варіант  Хрещатика?  А!? ... кому тут подобався старий океан ельзи? А!? ... кому тут подобались старі ціни і старий портвейн? ... старі гурти рок-н-ролу? ... старий блюз? ...  ... ГЕЙ СРАНІ КОМУНЯКИ! Кому тут подовся старий совєцкий союз? ...

   Тоді ви знаєте про що я ... я про те що було Long Time Ago

А сидячи за цим бокалом приємно згадати... дивлячись на старі чорно-білі фотографії ... слухаючи цю пісню, яку я сподіваюсь ви ввімкнули ... Фотоальбом мого друга виручить нас:

http://vkontakte.ru/album4174486_102411702

(енджой... я сподіваюсь він відкриється навіть у тих у кого немає вконтактика... а якщо не відкриється то сумно)

Але саме це почуття сподівався до вас донести ...

...

Сум, спогади, те що було те що буде те як воно різниться... і ви ...

Часом візьмеш гітару і вони ще живі... а ти ще той... але ти вже давно не той... але воно було ... воно тебе змінило...


Hey girl, although today is Sunday 
I want to see the rain 

Комментариев нет:

Отправить комментарий