четверг, 12 мая 2011 г.

Недоречні думки

      З кожним днем від Великодня, день стає все більшим, ніч поступається правами "радісній порі".

Радості правда в життя "деяких" індивідив це не привносить, так само як творчого натхнення (судячи з кількості дописів в блог).

Та все ж хто я такий щоби йти супроти змін? ... Вічно невдоволений республіканець! ...мабуть




Вже у звичці на автоматі радіо блюз, у келихо спиртомісктий розчин, у голові ЄРЕСЬ.
Можна ще сказати Я НЕ ТАКИЙ ЯК УСІ , або У мене такий багатий внутрішній світ. І як підтвердження цьому розказати розкішну історію як я перший раз ПоібвИся... Тілько дивіться щоби у вас Шишка не встала. (длянь Зеленому слоніку - тупий фільм який згідно думок деяких індивідив є найрозкішнішою кінематографічною картиною десятиліть ... зрештою як і Мой дівятос - Ночних Псов) (хотів вставити цю "геніальну" пісню, але вся цензура її заштрафила, ніде нема, ніхто не хоче щоби ви стали прасвіщонні... тому втулю піснб "Будь пацаном" - енджой)



...ну а після відриваючись від теми. Порину, як завжди я люблю, в дивні і мало кому потрібні БВМ спроби втекти від реальності. Пофантазую возвеличивши в думках про те як я плавав у миргороді по озеру на човні. Як бухав на бж з якимсь милим чоловіком з 90 тих ... і таке інше.


От би ще диплом написати, або хоча б щось більш менш корисне в блог.

Комментариев нет:

Отправить комментарий