среда, 12 декабря 2012 г.

Жорсткі апокаліптично алкоголічні рядки

...жорсткій металічні акорди...

о так ви раді що зібрались тут давайте гучніш! Хрівіть цей дах хробіть що можете слемтеся кричіть тусіть радійте життю бо завтра можете зщагинути здохнути померти під колесами вантажіки ДАВАЙТ ЕГУЧНІШ ооо так всю ніч

Ви знали що кожен другий члден соціуму на землді покінчує життя так як йому б не хотілося і кажен 3 хз 4 взагалі не хоче покінчувати життям ... В и знали що влада вас обманує, ви знате щор ви тупі? Конєшгн оніііі всі тупі крім мене а я повертаюсь в темряву я повертаюсь до зими я повертаюсь до алкоголзму я повертаюсь до землі

До більш просто го до більш роскішного до того що здавна відоме і манит ьмене пальцем до свог орозкішног овимя з яког оя буду смотктати нектар достатку. о так бо я повернувся до темряви так я повернувся до божевілля до алкоголізму до всього що я знав у що вірив чим страждав так я повернувся і я знаю чим хочу бути я знаю чим ніколи не став ... так я повернувся так я знаю так ... і .і .і ва.іфф.ів.фів. ... .фіо оо о

Комментариев нет:

Отправить комментарий