суббота, 6 августа 2011 г.

Майсер попоболю і фейлів...

...мабуть від самого початку, не сказав би що надто дурний, але риси мого характеру склали розкішну картину вдалого лузерства. Мене гнобили в школі, я поступив в гавновуз на якусь дивну спеціальність в надії стати компьютерщиком а в результаті отримавши диплом інженера електрика... я поїпав свою кохану ... ясно через що вона мене кинула. А також багато друзів і шансів. В щоденній буденності я примудряюсь зафейлити все з неймовірною вдалістю і отримати від цього н есказаний попобіль.

От наприклад з нещодавніх подій, я примудрився 5 днів проходити медичну комісію (за яку заплатив 270 грн) для того щоб вступити по направленню на роботу суті якої я не знав, після довгого мозкойобства по величені обіцявшого роботу як мінімум в наса... мене послали працювати на напірозвалену знівечену станцію борщагівка - де не вистачає людей і дибіл начальник в якого ніколи не закриваєтсья рот, навіт ькол ивін просто кудись іде він не може мовчати він буде свистіти мелодії, співати убер хіти, або закручуючи гайки мугикати Врагу нє здайотсья наш гордий ...  але пр оце згодом... зараз ще пару фейлі в до роботи -  я примудрився купити трудову книжку за 42 гривні тоді як мої знайомі знали де її купити за 15 ... і ви думаєте це фейл? о ні ... мені в відділі кадрів дали книжку на шару ... тепер це фейл ...  навіть коли мені дали кирзові чоботи і помаранчеву жолєтку з ватником мене це мал онасторожило...
А в чму ж суть? о так я чувак що 5 років вивчав компьютерні системи, інформацію, мікропроцесори, програмування і тп тп ... потрапляю на роздовбану станцію з релейною автоматикою диспетчерською при тому яку треба викинути було  років 50 тому...  з відсутністю робочого складу і з пристуністю бухою його половиною. і основою моєї роботи є копати, фарбувати, хуярити молотком, закручувати гайки. В умовах милої природи, дощ, гравій... мило...
Думаєте це фейл о ні... після 3 днів роботи я примудрився  розхуярити новенький тачфон за штуки гривень, мій киплячий мозок таки послухався наказу начальства НАСІ БЛЯТЬ С САБОЙ ПАСТАЯННО ТЄЛЄФОН НАХУЙ А ТО Я НЄ МОГУ К ТЄБЄ ДОЗВОНІТЬСЯ! .... і тепер не витримавши всієї цієї хєрні я вирішив іти з роботи з мего попоболем. півтори тисячі втрат... і можливо більше ніколи я не зможу працювати десь на ЖД чи підприємствах що з ним повязані - тоді який сенс було закінчувати ЖД універ? ) ...  о так... і не забуваємо про те щ ов мене  диплом інженера ... ще не втихнувший попобіль втрати коханої і купа комплексів...


ЛАсКАВО ПРОсИМО В ДОРОсЛИЙ сВІТ сУЧКА! ... Закінчуй нити і будь мужиком бліать ... так саме так

Комментариев нет:

Отправить комментарий