понедельник, 13 августа 2012 г.

Сіль

   Наші страждання як сіль, наші сльози солоні. Якщо ми зжеремо купу солі нам стане погано, але зовсім без солі ми просто не можемо жити. Ми любимо сіль. Трошки підсолені страви, сильно солоні закуски... сіль зберігає наші м"ясні перчені страви і рибку.
   Ми не залежемо напряму від солі, ми намагаємося уникати не надто смачного і пересоленого. Але жити зовсім без суму і зовсім безсолі ми не можемо. Ми любимо плакати.





   Я жеру солоне насіння. Я думаю, чому мені не щастить? МОжливо мені не щастить тому що я сам цього не хочу. Я не є супер куртим, відповідним чи навіть нормальним. Я не є адекватним не є щасливим не є оптимістичним. Я не є звичайним не є тверезим на розмовляю не руйную і не створюю. Я просто ... як ця музика...


... і я знову лижу сіль, як ті древні люди. У яких все було добре, або все було кепсько. Але ...

2 комментария:

  1. Ответы
    1. і я ... але більшість вважає шо то ненормально. Що не можна любити солоне...

      Удалить