пятница, 30 декабря 2011 г.

Передніч Нового Року

   В передніч НОВОГО РОКУ - св'ята соціально  створенного для соціально створенного бЫдла. Я хотів би не лише створЫтЫ відімнність повного суїциду мозку і самогубства моєї сутності.

БУМЦ!

    Я хотів би щей вдало вдатися в історичні реалії, в саму сутність відсвяткуванна, або можливості відсвяткування НОВОГО РОКУ.
ОТОЖ!
Хепі нью їр брен Нью шоу - і джаст лайт блюз оф 12 оуз муз фор ю... слухайте його слухайте мене


         Відсвяткування нового року було введено в саму сутність всіх народів з самого початку язичництва чи інших вірувань, все це лише відсталі язичнецькі вірування, бажання сутності ще одного прожитого кола буття. Зумкнутість в коло є суто язичнецькою традицією. Замкнінутість в щось що постійно повторюється, "день" чи зміна "пір року"., ОБОРОТУ ЗЕМЛІ НАВКОЛО СОНЦЯ! Зміна всіх пір року стало Роком. Дуже сакральною одинцею з якою мали звіратись всі. Таварини, рослини, люди. Й навіть боги. 
           Кожному богу був приписаний день В РОЦІ в який його вшановували. Тож тепер і вони відповідали часовому сприйняттю людей. Сакральному календарю в роки цикли і ще більш глибші подробиці.

     Що тепер являє собою новий рік? Тепер це свято дозволеного нажерання, вжирання депресантів, які ще знаходяться у вільному продажі соціуму, наркотіків. У вихідних влаштованих владою. У офіційно дозволеному святі підтримання соціальних традицій - забобонів навязаних журналами, телепередачами і бабками. В можливісті подумати, що таки відбулося за цей термін - РІК.

    Тут тобі ніяких чортів, різдва, сакрального народження, помирання, святкування, відзначання, жертвування, розуміння.

    Все що є тут нажирання. Тож моя пляшка віскі не є чимось унікальним. Я просто пью все віскі що в мене є - і...

ХЕПІ НЬЮ ЇР.... ЙОУ ХОУ ХОУ ХУЙ ХООО

Комментариев нет:

Отправить комментарий